محل تبلیغات شما

میز کارمندی یکی از کاربردی ترین و اصلی ترین میزهای مورد استفاده در ادارات و شرکت ها می باشد. این میزها که غالبا در دفاتر کاری نیز مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از پر اهمیت ترین عناصر دکوراسیون سازمان به شمار آمده و تاثیر قابل توجهی بر سازمان دهی اسناد و مدارک و در نتیجه ایجاد نظم در محیط مورد نظر دارند. کارمندان مشغول به فعالیت در اداره ها و شرکت ها بیش از یک سوم ساعات روزانه خود را پشت میز کارمندی سر می کنند. به همین دلیل انتخاب و خرید این نوع میزها باید با رعایت نکاتی خاص صورت بپذیرد.
بی شک خرید میز کارمندی به وسیله کسب و کارها به منظور استفاده طولانی مدت است. همین امر باعث شده است که ویژگی هایی نظیر مرغوبیت چوب مورد استفاده در ساخت این نوع میزها، جنس یراق آلات به کار گرفته شده در تولید آن ها و. از اهمیت زیادی برخوردار گردد. گفتنی است که جا به جایی و حرکت بسیار زیاد میزهای کارمندی باعث شده است که جنس این دسته از میزها به طور قابل تاملی مورد توجه استفاده کنندگان قرار بگیرد. میزهای با کیفیت در طول این جا به جایی ها دچار آسیب دیدگی نخواهند شد و این یکی از برترین ویژگی های آن ها است که موجب جذب طرفداران بسیاری شده است.

ویژگی های میز کارمندی مناسب

طراحی این دسته از میزها به گونه ای صورت گرفته است که مدیران بر کارمندان استفاده کننده از این میزها اشراف داشته باشند. همین امر موجب ایجاد تفاوت میان میزهای کارمندی و میزهای مدیریت شده است. به کارگیری میز کارمندی که غیر استاندارد بوده و ارگونومیک نباشد، علاوه بر ایجاد حس خستگی زودرس، موجب پیدایش مشکلاتی نظیر کمردرد، گردن درد و. در افراد می شود. این مشکلات دست به دست هم می دهند و زمینه ای را فراهم می سازند که ساعت فعالیت مفید کارمندان به طور چشمگیری افت کند. بنابراین ارگونومیک بودن یکی از ویژگی هایی است که در هنگام خرید میز کارمندی باید مورد توجه قرار بگیرد.

نحوه خرید میز کارمندی مناسب

خرید هر وسیله و تجهیز در هر محیطی باید با در نظز گرفتن گاربرد، ویژگی ها و محیط صورت پذیرد. خرید میز کارمندی نیز از این قاعده جدا نمی باشد. در نتیجه همواره به هنگام تصمیم برای خرید باید معیار و اهداف در نظر گرفته شوند. برخی از این معیارها عبارتند از:

انتخاب میز کارمندی متناسب با وظایف کارمندان

یکی از مهم ترین معیارهای خرید میز کارمندی توجه به حوزه کاری اداره و وظایف کارمندانی است که قصد خرید میز برای آنان دارید. به عنوان مثال کارمندان مشغول به کار در پشتیبانی از امور مشتریان تنها نیازمند سیستم کامپیوتری آنلاین و یک تلفن هستند. این در حالی است که کارمندان معمار که وظیفه طراحی نقشه را عهده دار می باشند، به فضای بیشتری برای انجام امور خود نیازمند هستند. همین ویژگی ها موجب شده است که وظایف کارمندان تاثیر بسیاری بر انتخاب میز کارمندی در حین خرید داشته باشد.

قیمت میز کارمندی

عوامل متعددی قیمت میز کارمندی اداری را تحت تاثیر قرار می دهند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مواد اولیه و یراق آلات مورد استفاده در ساخت این میزها و ابعاد آن ها اشاره نمود.

مبلمان اداری آریا چیله در کیفیت و زیبایی حرف اول را می زند!

فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری آریا چیله یکی از معتبرترین فروشگاه های تولید و عرضه مبلمان اداری با به کارگیری مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه می باشد. هر جا سخن از کیفیت و زیبایی است، آریا چیله خوش می درخشد!

آشنایی با میز کارمندی و معیارهای خرید آن

راهنمای خرید نیم ست اداری

کارمندی ,میز ,ها ,استفاده ,مورد ,کارمندان ,میز کارمندی ,است که ,خرید میز ,یکی از ,شده است

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
نگاره ی طوبی خانه فرار اتاق فرار دانلود آهنگ جدید بوته پیچک کرونا،سیاه چاله ای در زمین تبلیغات فیلم های روز دنیا واحدفرهنگی اخبار 2021 سلامت و تغذیه و رژیم درمانی پیکاسو طرح